Oldalak

2014. november 11., kedd

Összegzés

Mostanában ezt a számot hallgatom nagy erőkkel. A Glee-ben hallottam elöszőr, aztán utána néztem és jééé, még egy Imagine Dragons szám, mostanában nagyon befutottak. Bármilyen számot kezdek el hallgatni utólag mindig kiderül, hogy az egy Imagine Dragons szám volt, már csak nevetni tudok. :D
 
A hétvége tök jó volt. Szombaton Pokémon Phantom Forces Prerealasen voltunk, ahol ugyan nem sikerült jó lapokat bontanom, és majd éhen haltunk, de azért nem volt rossz, szeretem. Legközelebb már tényleg gyűjtök pénzt és én is elindulok. Bár nem tudom mikor lesz az a legközelebb. :D Van egy rahedli kártyánk, szóval akár nem frissen bontós versenyeken is indulhatnánk, ha összeállítanánk egy valamire való paklit. :D S néha játszanánk közösen is. Bár nagyjából már megjegyeztem a szabályokat, sőt, új dolgokat is tanultam.
 
Aztán vasárnap Kreatív Kalendárium Tanfolyamra mentem, amit Via és Gigi tartott. Már azóta szeretnék jelentkezni mióta egyáltalán létezik ilyen, de sohasem sikerült, illetve most mégis. Már egy hónapja hatalmas lázban voltam, hogy megyek és alig vártam a 9.-ét. Éjszaka aludni sem tudtam, folyamatosan az órát néztem, hogy van e már reggel nyolc óra. Aztán eljött és elindultam az Astoria-ra. Mindig is szerettem volna egy filofaxot, és ez remek alkalom volt, hogy vegyek egyet, és még meg is tanuljam használni. Több csomag közül lehetett választani, én a teljes csomagot választottam. Amiben kaptam egy rózsaszín filofaxot (több szín közül lehetett választani), 2015-ös tervező csomagot, fényképtartókat, elválasztólapokat, scrapbook papírokat, matricát, szóval jóval több mindent, mint amire számítottam volna. :) Ráadásul az Éva még meg is lepett minket egy Adventi különszámmal.
Via beszélt nekünk a naptár használatáról, nagyon érdekes információkkal gazdagodtam. Azt hiszem az lehet a gondom, hogy én is mindent rendeltetésszerűen szeretek használni és görcsösen ragaszkodok minden előíráshoz, ettől kellene lélekben megszabadulnom, mert akárhogy is nézem, ez egy lánc. Mindenesetre számomra hasznos volt az előadás, és igyekszem nem görcsösen ragaszkodni az elvárásokhoz.
Aztán Gigi tartott nekünk a scrapbookról egy rögtönzött előadást, az is nagyon jó volt. Már régóta szerettem volna scrapbookozni, hát most egy csomó mindent megtudtam róla és el is készítettem az első oldalamat.
A naptáromat csak 2015-től veszem használatba, addig csinosítgatom és elkészítem az elválasztólapjaimat. Meg beírkálom addig is, hogy miket felejtettem el. :D
 
Azon gondolkodom, hogy szeretnék egy Mácsár Andi ékszert. Mostanában előjött ez a régi mániám. S a Tchibos ruhákba is kezdek újra beleszeretni, jaj nekem. Szeretnék csinosan öltözködni és kábé az egész ruhatáramat át kellene selejteznem. :D Azt hiszem meghagyom addigra, amikor is összeköltözünk és majd rendezek be egy tökéletes gardróbot. Jó lesz. Már alig várom. De a múltkor bezsebeltem a Cin Cin Amica-ban egy hipercuki rózsaszín téli bakancsot. Szeretem. :3
 
Nem hiszem el, hogy hamarosan itt a december. Tökre ki vagyok akadva, hogy eltelt egy év és még nem csináltam semmi hasznosat. De legalább a gyerekeknek vannak téli ruhái, hála Talynak, a kedvenc varrónőmnek. :3

Nincsenek megjegyzések: