Oldalak

2014. december 15., hétfő

Random kifakadás

A Gergő meggyógyította a lábamat. *_* Péntek este már úgy voltam, hogy inkább elmegyek az ügyeletre és csináljanak velem amit akarnak, annyira fájt. De a Gergő vett nekem paradicsomot, meg subwayes szendvicset, meg bekötözte a lábujjam és most sokkal, de sokkal jobban van. Na jó, azért még nem tökéletes. De alakul.

Most sokkal égetőbb problémákkal kell szembenéznem. Például azzal, hogy MIÉRT LŐTTÉK LE A SELFIET? T_______________________________________________T Mikor Takiékkal találkoztunk, akkor mondta Oldern, hogy csak egy évada lesz, ami engem rettentően idegesít, mivel, hogy soha nem tudom meg, hogy hogyan jön össze Henry és Eliza. T_________________T Az élet igazságtalan. Ugyanígy soha nem tudom meg azt, hogy Carrie barátnője, akinek nem tudom a nevét, végül összeházasodik e a katona pasival és különben is, mi lesz Carrie-vel, hogyan végzi el az egyetemet és találja meg Charlotte-t, meg a többieket? Olyan idegesítő, hogy ha elkezdenek valamit azt nem fejezik be. T_______________________________T Arról nem is beszélve, hogy a How to get away with murder-nek sem jön ki új része, de én látni akarom!!!!!!!!!!!!!! T_______________T Az élet rettenetes problémái.

Amúgy már megint fogalmam sincs miért kezdtem el írni............ De ezt ráfogom arra, hogy kitartóan szenillis vagyok. :D

Tegnap a kezembe akadt a fényképezőgép és ilyenkor olyan vagyok, mint egy őrült és kategórikusan mindent lefotózok. Mellesleg sokkal nagyobb figyelmet kellene fordítanom a lolis-sminkes blogomra, de mindig csak ide írogatok. T______________________T

Na nem baj, majd jövök képekkel ha hazaértem, csak előbb az idegeire megyek az embereknek a tamagotchim csipogásával. :D

Nincsenek megjegyzések: